Her başlıkta kuralları tekrarlamayacağım,
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ve
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] işinizi fazlasıyla görür.
Başlık sitede yayınlandığı anda 48 saatlik süreniz başladı! Bu sefer rp'lerde gecikmeye hoşgörüyle bakmayacağım.
Uyku Sarmaşıkları, isminde birçok ipucunu barındıran bir oyundu ve hazırlayanlar da birkaç kişi tarafından bilindi. Yine de iki ismi bir arada kullanan hiç olmadı sanırım, ben yardımcı olayım sizlere: Tanrıça Demeter ve Tanrı Hypnos'un oyunu karşınızda! Şimdi, oyunun yalnızca uykudan ve sarmaşıklardan ibaret olduğunu düşünmeyin lütfen, hakaret olarak alırım. 'Uyku sarmaşıkları' oyunun yalnızca ufak bir bölümünü oluşturuyor. Peki, size daha önce başlıkların içlerinde ipuçları gizlediklerini söylediğime ve kurguda ufacık bir yer kaplaması gerekirken uyku sarmaşıkları oyunun başlığı olduğuna göre, eh, bence anladınız. Bu kadar açık bir şekilde konuşuyorum çünkü bu oyunun kurgusu ve tuzakları ger-çek-ten çok zorlayacak sizi. Tek bir önerim var: İyi, çok iyi düşünün. Dikkatli olun.
Her kahraman tek tek çağrılıp Demeter ve Hypnos tarafından bir odaya alınır. Odada yalnızca bir adet yatak, yatağın yanında sehpa, sehpanın üzerinde de çamur renginde, tuhaf görünümlü bir içecek bulunmaktadır. Kahramandan tek istenilen şey, yatağa yatıp sihirli bir uykuya dalmasıdır; Bu seferki oyun gerçek bedenlerle değil, benliklerin özüyle oynanacaktır. Kahraman uyumadan önce Demeter'in bitki çayını içmek-içmemek konusunda serbest bırakılmıştır.
Gözler açıldığında kendinizi uçsuz bucaksız bir çayırlık alanda, elinizde bir not tutarken bulacaksınız. Notta yer alan metin tam olarak şudur; "Merhaba melez! Artık düşsel macerana başladığına göre, yapman gereken görevi öğrenmenin de vakti geldi. Senden istediğimiz şey, Hayat Ağacı'nı bulup meyvelerinden birini alman ve sonrasında uyanman. Uyanmak için yapmak gereken tek şey, bu dünyada uyumak. Eh, eğer görevini tamamlayamadan uyursan bu, gerçek hayatta uyandığında kendini diskalifiye olmuş olarak bulman anlamına geliyor. Hypnos'tan bir ek bilgi; Uyumak, düş görmek, düşlerden faydalanmak veya düş seyahatine çıkmak, birbirinden farklıdır. Derin bir uyku yalnızca insanı dinlendirirken, bilinçli düşler ona bilgelik kazandırır. Amaçlı uykular, hüsrana uğratmaz."
Notta geçen 'Hayat Ağacı' hakkında en ufak bir fikre dahi sahip değilsiniz ve bunu rol oyununuzun içerisinde bir şekilde öğrenmeniz gerekiyor, nasıl öğreneceğiniz size kalmış. Belirtmek isterim ki kurgunun en çok puanı bu bölümden gelecek. Sizin hakkında hiçbir şey bilmediğiniz hayat ağacı, çayırlığın ilerisinde bulunmakta; Normalde meyve sahibi değil ve yalnızca bir insanı gövdesine hapsedip kurbanının enerjisini emdiğinde meyve veriyor. Bu mevyenin özelliği, yiyen kişiye sağlık vermesi, kişinin gücüne güç katması. Hayat Ağacı'nın bir de koruması var tabii, Büyücü Medea. Görevi ağaca gelen insanları büyü gücüyle tuzağa düşürmek ve ağaca yem etmek. Göreviniz sırasında, Hayat Ağacı ile karşılaşmadan önce Uyku Sarmaşıkları'nı geçmeniz gerekiyor. Oyuna başladığınız nokta ile Hayat Ağacı arasındaki yol boyunca bulunuyorlar. Sarmaşıklar, kendilerine temas eden kişiyi sarmalar, özleri sayesinde ve havaya saldıkları kokuyla, insanın uykusunu getirirler. Oldukça güçlü bir sihirdir onların verdiği uyku, pek az kimse karşı koymayı başarabilir. Sarmaşıklar uyuyan kurbanlarını boğarak öldürürler.
Rol oyununuzun başlığı 'Sizin vereceğiniz özel isim / Uyku Sarmaşıkları' biçiminde olmalıdır.
Rol oyunlarınızı ilk olarak
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] veya
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] özel mesaj (pm) biçiminde göndermeniz gerekiyor. Biz size artık rp'lerinizi sitede yayımlayabileceğinizi söyledikten sonra, rol oyununuzu
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] isimli bölüme söylediğim başlık biçimi ile ekleyebilirsiniz.
Demeter ve Hypnos'un oyununda yapmanız gereken, zekanızı ve kurgu kabiliyetinizi kullanmak.
Şu anda size önemsiz gelen detaylar, oyundan elenmenize bile neden olabilir, tuzaklar konusunda dikkatli olun.
Rp'de mutlaka Uyku Sarmaşıkları'na uğrayın, o bölümü es geçmek gibi bir lüksünüz yok. Sarmaşıklardan nasıl kurtulacağınız da sizin kurgu becerinize kalmış.
Hayat Ağacı hakkında nasıl bilgi edineceğiniz çok önemli.
Tekrar hatırlatıyorum, Hypnos'un ve Demeter'in oyununda olduğunuzu unutmayın.
Hayat Ağacı'nı bulacak, Medea ile karşılaşacak ve güzel bir kurgu oluşturacaksınız.
Yapılmış olan anlatımın kurgusal olduğunu unutmayın. Tanrıların her zaman doğruyu söylemediğini de bilin.
48 saat içerisinde rol oyununu bana veya Kheiron'a mesaj olarak atmamış olan kişi, otomatik olarak yarışmadan diskalifiye olur ve yerine bir yedek oyuncu gelir.
Yarışmadan diskalifiye olmanız -rol oyunları sonuçları elenmeniz değil!- güç puanınızın sıfırlanması, görev listenizin silinmesi anlamına gelir. Kısacası devam ettirmeyen karakter, sitedeki tüm emeklerini çöpe atmış olarak her şeye sıfırdan başlar. Bir oyunu devam ettirememekle ilgili, hiçbir mazeret kabul edilemez.
Rol oyunlarınızı bize mesaj olarak gönderdikten sonra,
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] mesajı tam olarak saat kaçta, kime attığınızı yazmanız gerekmektedir. Olası bir karışıklığın derhal önlenmesini istediğimizden bu yola başvuruyoruz.
Oyunla ilgili aklınıza takılan her türlü soru için
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]'nı ziyaret edebilirsiniz.
Rp kime gönderilirse gönderilsin, puanlamalarını Kheiron ile birlikte yapacağız, değerlendirmemiz sona erdikten ve siz başlıklarınızı açtıktan sonra, onlara cevap biçiminde aldığınız puanları belirtecek ve eksiklerinizi bildireceğiz.
Başlangıç Saati: 12 Mayıs 2011, 21:30 pm.
Bitiş Saati: 14 Mayıs 2011, 21:30 pm.
Lütfen rp'lerde uymanız gereken ana kuralları unutmayın ve acele etmeyin, kurgudaki ufak detaylar sizin fazlasıyla puan kaybı yaşamanıza yol açabilir.
(Biliyorum, baştan sona kafa karıştırıcı. Öyle olması gerektiği için.
)